Vrácení zboží



V JAKÉM PŘÍPADĚ SE NA ZBOŽÍ VZTAHUJE VRÁCENÍ?

Zboží vám nevyhovuje?
Balíček nedorazil?
Zboží dorazilo poškozené?
Zakoupili jste špatné zboží?

Pro všechny tyto a další případy můžete využit vrácení zboží do 30 dnů od jeho převzetí.
Částka za zboží je vrácena vždy nejdéle do 14 dnů od jeho vrácení, respektive převzetí u nás na pobočce.
Jakmile vrácené zboží dorazí, budete ihned kontaktován o jeho převzetí.
Částku vždy vracíme na bankovní účet.



Aby vše proběhlo co nejrychleji, kontaktujte nás prosím skrz níže uvedený odkaz na kontaktní formulář
nebo na telefonním čísle +420 728 179 313.

Pro formulář klikněte zde:



Poté Vám na email dorazí vyplněný formulář, který stačí vytisknout, přidat do zásilky a zaslat na adresu:

Konzo s.r.o.
Slovanská 338/66
Východní Předměstí
326 00 Plzeň

Kontakt:
+420 728 179 313
info@konzo.cz


JAK NA VRÁCENÍ ZBOŽÍ?


1) Kontaktujte nás pomocí formuláře skrze tlačítko "chci odstoupit".
2) Na email dorazí Vámi vyplněný formulář pro vrácení zboží.
3) Vytisknete formulář.

4) Vyplněný formulář vložíte do zásilky.
5) Balíček podáte na poště.
6) Přijmeme balíček.
7) Vyřešíme vrácení zboží.
8) Zasíláme částku na Váš účet.