Reklamace




Něco se pokazilo? Velice se omlouváme, problém dáme co nejrychleji do pořádku.

Prosíme, kontaktujte nás přes kontaktní formulář, který najdete níže, nebo na telefonním čísle
+420 728 179 313.


Všechny reklamace řešíme ihned, celý proces je obvykle vyřízený nejdéle do týdne.

Jakmile se o problému dozvíme, pokusíme se problém vyřešit, pokud to však nebude možné na dálku, není třeba propadat obavám, vždy zašleme poštovní štítek a reklamační protokol, aby bylo možné zboží dodat pohodlně a bezplatně zpět k nám.

Pro formulář klikněte zde:


Adresa:
Konzo s.r.o.

Domažlická 1010/178
Plzeň - Skvrňany
318 00 Plzeň

Kontakt:
+420 728 179 313
info@konzo.cz


JAK REKLAMACE PROBÍHÁ?

1) Kontaktujte nás pomocí reklamační formuláře skrze tlačítko "chci reklamovat".
2) Problém se pokusíme vyřešit na dálku, pokud to však nebude možné následují kroky níže.
3) Na email dorazí Vámi vyplněný reklamační formulář a následně také poštovní štítek.

4Vytisknete reklamační formulář a poštovní štítek.
5) Vyplněný formulář vložíte do zásilky.
6) Nalepíte poštovní štítek na balíček.
7) Balíček podáte na poště.
8) Přijmeme balíček.
9) Vyřešíme reklamaci.
10) Odesíláme zpět na Vaši adresu.