Reklamace



Něco se pokazilo? Velice se omlouváme, problém dáme co nejrychleji do pořádku.

Prosíme, kontaktujte nás přes kontaktní formulář, který najdete níže, nebo na emailu info@konzo.cz.

Všechny reklamace řešíme ihned, celý proces je obvykle vyřízený nejdéle do týdne.

Jakmile se o problému dozvíme, pokusíme se problém vyřešit, pokud to však nebude možné na dálku, není třeba propadat obavám, vždy zašleme poštovní štítek a reklamační protokol, aby bylo možné zboží dodat pohodlně a bezplatně zpět k nám.

Adresa:
Konzo s.r.o.

Úslavská 75
Plzeň
326 00 Plzeň

Kontakt:
info@konzo.cz


JAK REKLAMACE PROBÍHÁ?

1) Kontaktujte nás emailem.
2) Na email Vám dorazí podrobnější informace ohledně reklamace.

3) Balíček podáte pomočí reklamačního asistenta.
4) Přijmeme balíček.
5) Vyřešíme reklamaci.
6) Odesíláme zboží zpět na Vaši adresu.